Desperate housewives ;D


Så jäkla bra kvalité ;)
Men hejsan! ;D
Idag så har jag haft SO prov, tror jag kommer få ganska bra betyg för den, för asså det var så jäkla lätt! :o Gud va lätt de var.. haha. Sen efter det så var jag med Hanna så for vi till Ica och köpte munkar och glass, hehe. Men nu så kollar jag på dh, ganska gammalt avsnitt men fortfarande lika bra.
 
Imorgon så far jag till stugan och Hanna följer med men jag ser ifall jag gör tidinställda(stav) haha, så det är ju bra för jag vet hur det känns, det är skit tråkigt och bloggaren aldrig uppdaterar. Men jag och Hanna har typ planerat lite som att lägga upp video bloggar, och så har jag tänkt typ tips eller nått fler för det är ju tråkigt att läsa vad man gör varje dag :) Men ska fortsätta att kolla nu, hejdå!♥

Den som orkar läsa allt är kung haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0