23 december

Dom flesta dagarna i skolan har varit vanliga så kan skriva lite olika dagar. 
 
I torsdags så spelade min klass innebandy och fotboll mot andra 8:an. Det ju inte så bra för oss, haha.. Vi gick till tillbaka till skolan och städade sen fick vi gå hem.
 
I fredags hade min skola julavslutning. Lyssnade när folk uppträdde och fick betygen sen fick jag jullov. Jag och några av mina kompisar åkte till tropicana och åt sen köpte jag en sista julklapp.
Var på kvällen med Amanda och Ebba, vi gjorde inget speciellt, kollade film. Haha. 
 
Sen igår så var jag med Hanna och Amanda på stan, sen så åkte Hanna hem till mig. Hon var inte så länge här så efter hon åkte hem kollade jag serier ;)
 
Nu så ska jag gå i duschen sen ska jag kanske vara med Hanna. Förstår om ingen orkar läsa allt, haha.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0