Hejsan!

Förlåt att jag inte bloggade igår, fanns inte mycket att blogga om, men nu får ni nöja er med 2 gammla bilder↑ Och en lista↓
 
Jag är för tillfället... rätt hungrig... :P
Jag är bra på... ramla
Jag gillar inte... min tv
Jag är dålig på... att sjunga
Jag gillar... vinter :D
Jag fotograferar för.... att det är roligt 
Jag älskar... min familj och vänner
Jag vill ha... Sol
Jag är beroende av... att fota typ xD
Jag har på mig... min pyjamas
Jag dricker helst... vatten
Jag hör ljudet av... min fläkt, haha.
Jag är rädd för... spindlar :s
Jag är pinsamt dålig på... att spela temple run, hahahaha. Kom inte på något annat :s
Jag vill.... ha massvis med pengar ^^
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0