Soligt

Hej, hej.
 
På kvällen igår så cyklade Jag, Hanna och Ebba och fotade , eller jag fotade dom :) Blev några fina bilder så lägger kanske upp senare. Sen så sov jag hos Hanna. 
 
Sen idag har jag inte gjort något mycket. Åkte från Hanna typ halv 2 sen när jag kom hem så solade jag, äntligen har vi värme och sol typ ;) Jag solade nog i 2 timmar eller nått sånt sp jag har blivit lite brun. Sen gick jag in en stund och rensade min bokhylla och tog ut den ur mitt rum :) 
 
Ja det är det jag har gjort idag
 
PS.
Om ni inte har sett det har jag ändrat lite i menyn sen bytt ut en bild i headern. Är inte helt klar där i menyn men jag kanske gör klart det idag eller så gör jag det imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0