Midnight sun meet




                                                                     Nikon D3100 + 50mm F/1.8

Igår så var jag och min familj på midnight sun meet. För er som inte vet så är midnight sun meet en slags träff med flera gamla bilar som åker runt samhället just en kväll om året och visar upp dom, sen brukar även folk klär upp sig så att det är som om det var på 50-60 talet. (inte jag iaf)   
Men jag och min familj var med i denna "uppvisningen" med våran gamla bil men den har jag ingen bild på.

Kommentarer
Postat av: Astrid

du är sjukt bra på att fota Belinda! :)

Svar: 'Tack :D <3
Belinda Persson

2012-06-17 @ 22:56:50
URL: http://aztriids.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0