Lång skoldag ;)

Fick min iPhone i måndags tror jag, sen höll jag och mamma att få damp för att jag först inte kunde ha ett apple-id, men efter 2 timmar fixade vi det! 
 
Men i veckan har jag inte ens tänkt på att blogga har inte gjort så mycket på dagarna faktiskt eller kanske lite.
I måndags efter skolan var jag med Hanna och Astrid. Sen på kvällen följde jag och Astrid till Hannas träning.  
I tisdags var jag och några av mina vänner och kollade när b-pojkarna och a-flickorna spelade handbolls match mot varandra.
I onsdags stannade jag hemma och pluggade till musik provet.
I torsdags hade jag musik provet som jag fick 85/95 på. Var med Ebba efter skolan och kollade på hennes träning.
Idag började jag skolan 9.10 och slutade 10, har aldrig haft sån kort skoldag... Stannade i skolan en timma med Amanda, Hanna och Anastasia bara för att det var köttbullar till lunch, haha!  Var med dom till typ 6 tror jag.
 
Tyckte det blev lite mycket text men om du orkar läsa är du bra!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0