Bild repris

Bild från i våras
Hej! :D
 
Idag så har jag haft matteprov, vet inte hur det gick men tror jag kommer få godkänt. Sen så tycker jag att jag har haft en lung dag, gjorde klart planchen till SO också, duktig ;)) 
 
Har engelska prov imorgon, men det är på saker vi har jobbat på och ja.. Haha. Men jag ska bara läsa igenom papper vi fått och de, så går det nog bra! :D  På fredag har jag också prov, fast i NO, sämsta ämnet någonsin... Men jag kan inte göra något åt det, bara och leva med det.
 
Ska läsa engelskan nu sen sova, hejdå! :D
 

Kommentarer
Postat av: A N N N A I Z (Annis)

SV; Okej, tack så mycket för ditt svar! :)

2012-10-24 @ 21:08:49
URL: http://annnaiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0