Harry Potter

Har kollat Harry Potter med pappa och Linn ikväll. Vi kollade första och resten ska jag se någon annan dag. Dom är så söta och små i första!! Haha :D
 
Sen mer idag har jag inte gjort så mycket mer. Var på träningen, och när jag var där gjorde vi någon övning, medans alla andra fick ont i armarna fick jag ont i knäna för jag slog i hela tiden, hahaha. Sen när jag kom hem hade jag flera blåmärken :s Får hoppas mitt knä inte gör lika ont imorgon. 
 
Skulle gå och sova för typ en timma sen, men då gick jag i duschen sen när jag kom ut ur den började jag städa i mitt rum lite smått och bytte sänglakan. Börjar alltid och städa innan jag ska läga mig, fast det är bra för då blir jag tröttare, hehe.
 
Ska kkolla family guy nu och sova, hörs imorgon eller någon annan dag! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0