Sommarbild(er)

Bild(er) från i sommras när jag var i seskarö med lite av släkten. Saknar sommaren, värmen, min släkt. Fast konstigt nog längtar jag också till vintern, haha.
 
Har inget att göra idag, tror nog det bara blir att vara framför datorn och sova, haha nä inte sova men ni fattar. Fast sen på kvällen så är det träning så ska gå på den. Men jag vet inte vilken tid den är...
*smsar mamma som är i rummet brevid* Hahahaha. Nu är det bara och vänta på svar. *hon kommer in och säger att det är 18.30* Ja, då vet jag det. Jag har tråkigt och är lat, så döm mig inte... ;)
 

Ska gå och äta frukost sen se Glee tror jag.
 

Kommentarer
Postat av: OliviasphotolifeS

Åh så fin bild. :D

SV: Tackar. :D

Svar: Tack och varsågod! :D hehe
Belinda Persson

2012-10-07 @ 12:14:39
URL: http://www.oliviasphotolifes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0