10 om mig

Sjukt snygga bilder på mig, både gamla och nya

1. 
Jag börjar alltid städa mitt rum innan jag ska och sova. Det är då jag orkar göra det ;)
 
2. Jag är världens seriefreak, kollar typ 100st...
 
3. Jag har haft rosa lugg, usch ångrar det :$
 
4. Varje gång jag tar bilder på mig själv finns det alltid minst en som är oseriös.
 
5. Jag dricker inte socker till te
 
6. Jag gillar inte mjölk,cola och andra drickor. Vatten är typ det ända jag dricker
 
7. Jag är ganska kräsen när det gäller mat.
 
8. Jag längtar tills jag tar bort min tandställning!!
 
9. Jag har 3 hundar fast ni har bara sett bilder på 1.
 
10. Första gången jag färga mitt hår var 2010, färgade brunt och har hållt mig till det.

Kommentarer
Postat av: Moa

Tog du några fina bilder i Muddus? :)

2012-09-17 @ 21:53:16
URL: http://twilighttokigamoa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0