Datorn sviker mig aldrig!

Lite bilder jag tog ikväll, vet att dom är lite skeva. 
Hej!! :D 
Ni ska veta hur glad jag är just nu! När jag slog på min dator tidigare ikväll så kunde jag inte logga in på internet ingen annan dator i huset bara min var det problem med. Fick nästan panik efter ett tag trodde jag inte skulle ha en dator resten av mitt liv typ. HAHA.
Men nästan alldelles nyss när jag bara redigerade bilder såg jag att den hade kopplat upp igen, sjukt töntig jag är men är ändå jätte glad, hehe.
 
Men annars idag har jag varit med Amanda, Ebba, Anastasia, Astrid och Hanna. Åkte till centrum och fika, åkte hem och sen kom Ebba lite senare till mig :)
 
YESYES, ska kolla lite bloggar sen ska jag sova! Kraaam :D<3

Kommentarer
Postat av: pallar inte skriva vem jag är! du känner mig jag är ingen stalker!!

Du vart jätte fin på den vänstra bilden!, på den högra också men jag tycker att du ska ha den vänstra som profilbild på facebook!

2013-08-18 @ 22:57:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0