Målat naglarna

Tycker jag ser lite konstig ut på bilderna men ähh.
 
Tänkte måla franks manikyr men då hade jag inge vitt nagelack så tog ett blått istället! Tyckte ändå det blev lite fint :D
 
Idag har jag bara suttit i mitt rum och kollat OTH och hållt på med den där desigen jag prata om, designen är inte till mig kan jag ju säga. Fast blir inte klar med den idag, blir nog imorgon
Kollade först en film med mina mamma och Linn (min syster) men tyckte den var lite tråkig så gick till mitt rum och kollade OTH. 
Sen så imorgon så vet jag inte vad jag ska göra, kanske ringer någon och sen hålla på med designen. 
 
Ska fortsätta att kolla OTH, det är så sjukt spännande just nu!! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0