Pannacotta

Fula bilder
Mamma gjorde pannacotta tidigare ikväll, skitgott fast lite sött ;D
Pratade nyss med Hanna på skype fast hon la nyss på för hon skulle kolla på Glee, hehe. Vara aldrig med Hanna ikväll, hade helt glömt bort det, så kanske hinner imorgon
 
Gick faktiskt ut och fotade bilder på mig själv så ni skulle få en bild på håret, fast ingen blev bra. Såg ut som något sär på bilderna och sen dom som blev bra var suddiga, tough life... Men jag försöker imorgon istället!
 

Jag har tänkt på en sak
. På min yt-kanal har jag bara redigerings videos( kommer en till imorgon! :D ) Kanske är dags att jag ska våga sitta framför en kamera och prata med den, hahah, det där lät bara konstigt. Men seriöst skulle väl vara lite roligare med andra videos än när jag redigerar bilder. Vi får väl se hur det blir med det  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0