BĂ€sta💖

Idag tog jag farvĂ€l till nĂ„gra av dom bĂ€sta mĂ€nniskorna. Är inte riktigt redo och lĂ€mna dom, vi Ă€r ju som en familj. Börja storböla efter vi hade kramat och sagt hejdĂ„, det kĂ€ndes sĂ„ hemskt. Aldrig mera gĂ„ i deras klass Ă€r sĂ„ sorgligt, Ă€lskar dom sĂ„.

Mobba inte att jag Àr sÄ kÀnslosam, haha.

Efter min skolavslutning var klar gick jag till Matilda och Ă„kte med henne för att kolla hennes avslutning. Åkte och Ă„t efter det med hon och 3 frĂ„n hennes klass. Sen var det att kolla studenterna dĂ€r en av dom var min storasyster. Och nu sitter jag hemma och vĂ€ntar pĂ„ nĂ€r vi ska fira studenten och att jag har gĂ„tt ut nian.
kan fortfarande inte förstÄ det.



Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0