Blö

Ny duschad på andra bilden, höhö
 
Igår kväll när alla andra var på nordan (det var något disco) satt jag och Amanda i hennes rum, kollade film och åt, sociala folket. Nä men jag gillar inte att gå på sånna discon. Vi kollade iallafall cyberbully, tycker det är en skit bra film, ni måste se den!! :) 
 
På idrotten igår hade vi orientering, värsta orienteringen jag har varit med om. Sa till Ebba medans vi orienterade "en rutten kvist!" Så tänkte jag stödja mig på den för att komma fram, men då plumsade jag i vattnet och blev blöt, haha.
 
Men senare kl.5 idag ska jag till Ebba. Hon fyllde ju år igår. Det blir kul! :D 
Kanske tar med min kamera då, jo,nä,jo,nä, eller jag vet inte, får se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0