Jag har inget liv, tralala

1. Tre namn jag lyssnar till: Belinda, Belli (hahahaha) och bp


2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag är lite envis.. Hah


3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Jag är ganska feg


4. Detta är jag rädd för: Att drunkna 


5. Tre saker jag vill ha varje dag: Öööömm, jag vet inte.. Haha


6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Sjunga, åka skidor och så kan jag inte skratta normalt


7. Detta tycker jag om att göra: Springa


8. Detta vill jag göra just nu: Sova


9. Bästa känslan: När man tror man har försovit sig men har sovmorgon


10. Värsta känslan: När man stressar


11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: Rolig, snäll och sånt, hahah


12. Är jag kär just nu? Nepp


13. Jag vill gifta mig: Inte då nu


14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Har inte riktigt tänkt på sånt


15. Min käraste ägodel: Min kamera kanskeee


16. Något jag vill ha i present: En tv


17. Detta har jag på mig just nu: Mjukisbyxor och en grå tröja


18. Favoritkläder: Jadu..


19. Favorit djur: Hund


20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Alltså jag vet inte så mycket om vad det är för musikstilar jag lyssnar på, hahaha!


21. Favoritlåt just nu: Towers


22. Roligaste ämne i skolan: So


23. Tråkigaste ämne i skolan: No


24. En bok jag gillar: Läser aldrig böcker


25. En film jag älskar: Forrest Gump


26. Favorit tv-program? Alltså jag kollar aldrig tv


27. Favoritdoft: Jaaa...


28. Detta äter jag gärna: Mat


29. Dricker helst: Vatten


30. Favoritgodis: Har inge


31. Hit vill jag gärna åka på semester: London


32. Färg på mina ögon: Blå/gråa tror jag..?


33. Min längd: 169 var det sist jag mätte mig


34. Jag tror på: -


35. Jag spelar: -


36. Person jag beundrar: Jag vet faktiskt inte


37. Så här bor jag: Hus


38. Antal döda krukväxter i hemmet: Har ingen aning, kanske ingen


39. Det här tänder mig: -


40. Det här gör mig avtänd: -


41. Favoritfärg: grå, svart, vitt


42. Favoritcitat: You can drive at sixteen, go to war at eighteen, you can drink at twenty one and retire at sixty five. So how old do you have to be before your love is real?


43. En hemlighet jag vet:


44. Bästa present jag fått: Min dator jag har nu


45. Senast köpta skiva: Haha inte kommer jag ihåg


46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina ögon kanske


47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Min näsa


48. Udda förmåga/egenskap: Jag är ganska överrörlig


49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: en sköldpadda


50. Vad lyssnar du på just nu? Kids - MGMT


51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Inte mycket


52. Var är dina föräldrar födda? På ett sjukhus tror jag


53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Gimp


54. Vilken är din favoritrestaurang? Har typ ingen


55. När badade du i en pool senast? I fredags 


56. Har du varit med i någon skolpjäs? Jo tyvärr


57. Hur många barn vill du ha? Lugn nu


58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Pop typ


59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? -


60. Vad har du för TV-kanaler? Jag har så många olika..


61. Har du åkt moped någon gång? Nä ,haha!


62. Har du busringt någon gång? Har jag säkert


63. Har du fått felparkeringsböter? -


64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Yesss


65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Teneriffa


66. Har du en egen trädgård? Japp


67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? -


68. Kan du alla orden i nationalsången? Kan typ första meningen..


69. Badkar eller duschkabin? Badkar


70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Pitch perfect


71. Favoritpizza? Kyckling


72. Chips eller popcorn? Chips, hehe


73. Vilken färg på läppstift använder du? Har inge 


74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Haha nä


75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nepp, som tur är


76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin


77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Jag kommer inte ihåg, haha!


78. Favoritchoklad? Frukt och mandel


79. När röstade du senast? -


80. När åt du en hemodlad tomat sist? -


81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Ööm jag tror inte det


82. Är du bra på matlagning? Bäst


83. Klarar du att tanka själv? Säkert inte.. 

85. Pepsi eller Coca Cola? Inget


86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? När man har praoat så


87. Vad var det senaste du handlade? Säkert mat


88. Har du kräkts offentligt? Nepp


89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken: De andra


90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kanske det


91. Har du ringt något betalnummer: Jag vet inte, haha..


92. Kan man vara vän med sitt ex: Kanke ibland


93. Vem var det du besökte på sjukhus senast: 


94. Hade du mycket hår som liten bebis: Nääee


95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar: Jag vet inte.. Mycket som jag visste!


96. Vad har du i din väska? Har ingen


97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig: Borsta tänderna, hehe.

 

Nä jag har inte mycket och göra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0