Har inget annat och göra.

Namn: Belinda

Födelsedatum: 981230

Hårfärg: Mitt naturliga hår är blont men just nu är det brunt.

Ögonfärg: Blå.

Längd: 1.69.

Klädstorlek: Det är olika.

Civilstånd: Ni vet så där ensam ;) Hahaha.

Humör: Trött

Mobilnummer: 070 123 45 67 :)

KÄRLEK

Har du ett förhållande just nu? Nej.

Om nej, varför inte? Haha, jadu..

Har du kysst någon? Nej.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Vet inte, haha.

Kärlek eller pengar? Kärlek

FAMILJ/släkt

Vad heter din mamma? Marlene

Har du syskon? Japp

Hur många? 2

Har du en stor släkt? Jag vet inte, ganska kanske ;)

Har du kvar alla mor&farföräldrar? Jo.

Känner du alla i din släkt? Nej.

Vem är du mest lik i din familj? Själv tycker jag inte jag är lik någon, men många säger att jag är lik min mamma eller min bror..

Har du nån kändis i din familj? Tror inte det.

Har du bra kontakt med alla? Nej

Vem står du närmast? Mina syskon och föräldrar.

VÄNNER

Har du någon bästa vän? Jag tror det, hahaha!

Vad tycker folk om dig? Jag har ingen aning.. Kanske skrattig? Om det ens är ett ord ;)

Vem har du känt längst? Amanda, Anastasia och Hanna

Vem vet mest om dig? Jag vét inte, Anastasia kanske.

Hatar någon dig? Det finns det väl säkert.

Hur många vänner har du? Jag har ju några.

Har du nån barndomsvän kvar? Jo

Vem är din bästa vän? Alla typ :)

SKOLAN

Har du bra betyg? Sådär, vill ha bättre.

Vilken klass går du i? 8a

Vad heter din skola? Tallbacka

Vad heter/hette din favoritlärare? Jag vet inte..

Försover du dig ofta? Nej.

Gillar du skolmaten? Oftast inte.

Hur många går i din klass? 17 stycken :)

Gillar du skolan? Jo.

FRITID & INTRESSEN

Går du på någon sport? Hanboll och friidrott.

Vad tycker du om att göra? Va med kompisar, fota och sånt, haha ;)

Vilka sporter har du gått i? Friidrott, handboll, basket, bågskytte och bowling.

Lever du för någon sport? Nej.

MUSIK, FILM

Vad har du för musiksmak? Lugn musik.

Har du alltid haft samma smak? Nä.

Vem är din/ditt favorit artist/band? Bon iver, hehe.

Vilken är din favoritfilm? The notebook, Forrest Gump, the vow, the perks of being a wallflower, across the universe, hunger games. Tror det var alla, haha..

Vilken film framkallar starka känslor? The notebook.

Hur beskriver du musik? Har ingen aning.

RESOR

Hur många länder har du varit i? 3

Vilka länder har du varit i? Sverige, Turkiet och Finland

Har du bott utomlands? Nej.

Vart isåfall och hur länge?

Kommer du från något annat land? Nej.

Har du släkt från något annat land? Tror inte det.

Har du nåt favoritland? Njaa.

Har du åkt...

Flyplan? Ja

Buss? Ja

Tåg? Ja

Båt? Ja

Taxi? Ja

Helikopter? Nej

Moppe? Nej

DÄR DU BOR

Vart bor du? Malmberget.

Hur bor du? Hus.

Vilken färg har huset? Grått tegel.

trivs du där? Jo :)

TILL SIST

Vad är klockan? 20.48

Vad ska du göra snart? Läsa so ;)

Mår du bra? Super! ;)

Vilka ska göra det här testet? Den som vill.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0