Ingen bild

Igår var jag först på "stan" med Hanna och Ebba, var inte där så länge. Men efter det for jag och Hanna till Mathilda och var där med hon och Diana. Vi gjorde inte så mycket men pratade och så.
 
Sen idag har jag varit på sporthallen och varit funktionär för den yngre friidrottsgruppen, de hade julkul med olika grenar. Bra förklaring.. Haha. 
Sen vid 6-tiden var jag med Hanna, Diana och Mathilda. Vi gick på konsum och kollade film, breaking dawn del 1 bara för att jag inte hade sett den. Kom hem för ungefär en timma sen och snart ska jag nog sova för jag är ganska trött. Ska bara hitta någon ny serie att kolla på. 
 
Skriver kanske imorgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0