Vilket liv..? Hahahah

Den är jag:

[x] Har ett smeknamn
[x] Är blyg
[x] Kan lyssna på samma låt flera timmar
[x] Kan spara pengar länge
[x] Har alltid haft vänner
[] Har gått på simskola
[/] Har bra ordning på mina grejjer .
[] Jag har haft massa tejp i mitt hår
[x] Kan gråta till film / musik
[x] Har blivit sviken av någon
[x] Har svikit någon
[x] Gillar att sporta

Utseende:

[/] Jag har långt hår
[] Jag använder smink
[x] Har färgat håret fler än 2 gånger
[x] Har tyckt att jag är ful
[/] Är lång
[] Jag bär alltid mode
[] Har blandfärg på ögonen
[] Har Paris Hilton eller någon liknande som förebild
[x] Jag har färgat hår just nu
[] Jag har min vanliga hårfärg just nu

Förhållanden:

[] Jag har kille/tjej
[] Jag är gift
[] Jag är kär
[] Någon är kär i mig
[] På G med någon

Övrigt:

[] Jag har fler än 5 bästa vänner
[x] Jag har mobil
[] Kan numret till fler än 10 pers i huvet
[] Kan sjunga när andra lyssnar
[/] Gillar att kolla på TV
[] Tar droger
[] Dansat på mitt rum
[] Varit på begravning
[] Hoppat från en brygga
[x] Namngivit en insekt jag hittat
[x] Rullat ner från en pulkabacke

 

- Fyra frågor om förhållanden
är du singel? - Japp
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - Nå varför inte
hur många har du varit kär i? - 0

- Tio frågor om dig själv
namn? - Beeeelinda, hehe
när fyller du år? - 30 December
några piercingar? - Jo fast ändå nä
vad har du på dig just nu? - Kläder
vilken årstid är bäst? - Höst
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - Det vet jag inte :D
vad tycker du mest om hos dig själv? - Min humor!;) 
vad är du bra på? - Laga mat, eller hur vare nu? 
vem älskar du mest på denna jorden? - Jag vet inte
sover du hellre själv än tillsammans med någon? - Öm har ingen aning

- 10 frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? - Ingen vet riktigt allt om mig
vem är den roligaste av dina vänner? - Anastasia, bara för vi har samma humor, hehe.
vem är snyggast av dina vänner? - Samma som förra
vem är den du helst har filmkväll med? - Allaaa
vem av dina vänner är mest "evil"? - Öm jadu..

- 10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? - Thom
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Jo
vem är farligast i din familj? - Jag, hahahaha eller...
vem ser roligast ut i din familj? - Jag
vem är coolast? - Ännu en gång jag!
har ni något husdjur? - Jodå
vem har du mest gemensamt med? - Thom
vem står för underhållningen? - Lite blandat
vem sover du oftast med? - Hahaha ingen
roligaste kvällen med familjen? - Jag fattar inte frågan, hahaha!

10 frågor om idag
vad har du gjort idag? - Varit med Ebba 
vad ska du göra nu? - Kolla en liten film kanske kanske
har du gjort något dåligt idag? - Nejnej
vad har du ätit idag? - Öm jag komer inte ihåg
har du duschat idag? - Nope
är du trött nu? - Nej
vad händer i morgon ? - Det får jag se då
går du i skolan? - Jo
har du varit i skolan idag? - Haha nä


- ANNAT
Hur mår du just nu? Nå äre bra, haha
Har du piercat dig? Nej, eller öronen
Är du hungrig nu? - Alltid
Vad är klockan nu just nu? -
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - Swefilmer, facebook

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Hanna
Vem ringde du senast? - Mamma
Vem sms:a till dig senast? - Hanna
Vem sms:a du till senast? - Hanna


- FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Det var väl ganska nyss
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Samma som förra


- ÖVRIGT
Gillar du punk? - Nä
Har du sminkat dig idag? - Nä

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - Jo
Vilket är ditt favoritband/artist? - Bon Iver, Bastille
Vad gillar du för musik? - Blandat

- KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - Yes
Har du fler än 3 jeans? - Jo
Har du fler än 5 tröjor? - Japp

- SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - Nä
Använder du wax? - Nä

Använder du ögonskugga? - nä

Använder du kajal? - nä
Använder du hårspray? - nä
Använder du volymspray? - nä
Andänder du mousse? - nä
Använder du deodorant? - Japp
Använder du skinspray? - nä
Använder du parfym? - -nä
Använder du läppglans/läppstift? - nä 
Använder du brunkräm? - nä
Använder du rouge? - Och nej
Uppsatt hår eller hängande? - Båda, men mest uppsatt
plattar/lockar du håret varje dag? - Nepp
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Haha nä

KÄRLEK
Är du kär just nu? - nej
Har du kysst någon idag? - nej
Har du ett förhållande? - Nej
Är du romantisk? - Såklart
Vad hette din första flickvän/pojkvän? - Har aldrig haft någon, haha
Hur länge höll det? - 
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Vet ej 
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Nope
Vem sov du senast bredvid? - Macke, hahahaha!
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans?- har ingen aning
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Hahahahaha nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - neeej

 

1. Vilken dryck dricker du helst? Vatten<333 HAHA
2. Blir du lätt kär?Nejnej
3. Vilken tid kliver du upp på mornarna? 20 i 7
4. Vilken är din favoritveckodag? Torsdag
5. Hur lång är du? Vet inte riktigt
6. Vad för sorts musik lyssnar du på?  Så blandat som de kan bli
7. Ett ord du använder ofta? Allt
8. Har du haft en ätstörning någon gång? Nä
9. Vill du ha ditt ex tillbaka? Vilket ex?
10. Vilken dag kommer du aldrig att glömma? Jag kan inte det här med datum
11. Vilken kompis träffar du oftast? Hanna och Ebba
12. Skulle du kunna ha sex med någon du inte har känslor för? Öm nä
13. Vilket är ditt drömyrke? Fotograf tror jag faktiskt
14. Har du gått i terapi någon gång? Inte det
15. Hur mår du just nu? Fin fint
16. Vem är din närmsta killkompis? Om jag det visste, haha
17. Den sämsta filmen du någonsin sett? It's kind of a funny story, tror jag den hette
18. Trivs du med ditt liv? Nå jo
19. Dina favoritfärger? Grått och vitt
20. Hur ser ditt rum ut? Öm..

 

x Kärlek & relationer
01. Ditt civilstånd? Forever alone, hehe
02. Är du nöjd med det? Inte vet jag
03. Vem kysste du senast? Har aldrig gjort det
04. Har du varit kär på riktigt? Näe
05. Har du varit ihop med någon du älskar? Inte varit tillsammans med någon så nej
06. Ditt längsta förhållande? -
07. Ditt äldsta strul? Aldrig hänt
08. Ditt yngsta strul? Samma som förra
09. Vart går gränsen för dig rent åldersmässigt? Jag har ingen aning
10. Vad för sorts killar faller du för? ...
11. När kysste du någon senast? Aldrig hänt vet ni
12. När vill du skaffa barn? Inte precis som att jag planerar
13. Har du kysst någon annans pojkvän? Nej

x Privat
14. Vad är ditt andranamn? Ellen, så fint
15. Har du sårat någon med flit? Kanske när man gick i 6:års typ, men annars nej. Haha ;)
16. Vilken webbsida besöker du oftast? Bloglovin
17. Vem i din familj kommer du bäst överens med? Thom
18. Är du kär? Nå nä
19. Vem bråkade du senast med? Vet ej
20. Har du varit i slagsmål? Nä
21. Brukar du dricka alkohol? Neeej
22. Är du rökare? Neeej
23. Snusar du? Neeej
24. Hur gammal är du? 14
25. Har du bra självförtroende? 50/50

x Personer
26. Vem litar du på till 100%? Litar inte på någon till riktigt 100%
27. En snygg person? Matthew Lewis, haha
28. Vem smsa dig senast?
29. Vem smsa du senast?
30. Vem ringde dig senast?
31. Vem kramade du senast? Thom tror jag, haha
32. Vem såg du senast? Mamma
33. Vem ser du upp till?
34. En person du skulle vilja se ut som? Vet inte
35. En bra artist? Justin Vernon

x Har du under de senaste 10 dagarna...
[ ] Simmat
[ ] Tränat
[ ] Varit sjuk
[ ] Hånglat med någon
[ ] Haft sex
[ ] Varit full
[ ] Rökt vattenpipa
[ ] Tagit droger
[ ] Dumpat någon
[ ] Blivit dumpad
[ ] Blivit kär
[ ] Bråkat med någon
[ ] Blivit sviken
[ ] Ljugit för en nära vän

x Randomfrågor
36. Vilken är din viktigaste ägodel? sängen, hehe
37. Hur ser din drömkille ut? 
38. Är du homofob? Jag vet inte vad det betyder, hahaha!
39. Har du tandläkarskräck? Nejnej
40. Hur många har varit otrogna med dig?
41. När var du senast i Stockholm? Många år sedan
42. Är du helsvensk? Nå jo
43. Har du fått ditt hjärta krossat i år? Nope
44. En sak du hade velat ändra med ditt liv? 
45. Vad är du rädd för? Hajar, hehe
46. Är du lycklig? Yäs
47. Brukar du använda smycken? Nä
48. Vad är viktigt för dig i ett förhållande? Förtroende
49. Är du en djurvän? Skulle väl kunna kalla mig det
50. Vad vill du bli i framtiden? Äldre

 

Nej jag har inget liv, sen har jag tråkigt också. Ni behöver inte läsa detta, lovar jag blir inte ledsen;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0