Fjällvandring

I tisdags var både min klass och andra 9:an och fjällvandra. Vi vandra från Saltoluokta till Pietsaure tror jag det var. Sjukt tråkigt och vandra fram och tillbaka men ändå kul och vara där! Kom hem igår och gick direkt till duschen, somna sen typ 10 och har nog aldrig varit så trött.
Fota inte så många bilder men har ju lite.
 
Idag vakna jag där vid tio, kollade en film, gick och åt och sen där vid 2 eller något kom Hanna hit. Vi gjorde inget speciellt, lyssna musik och så. Efter jag hade ätit och Hanna åkt hem tog det någon timma sen så gick jag och mötte Hanna. Vi skulle gå till ica så börja vi gå någon konstig stig, sen kom vi till slut till ica. Vi kollade The Vow sen, en av dom finaste filmerna, helt klart. 
Ska kolla vänner nu sen sova, hejdå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0