franisch

10 dagar sen sist. Men under den tiden har jag som sagt varit i Frankrike med franskagruppen. Var ganska kul men fick ganska mycket hemlängtan på slutet, haha. Vi var i Disneyland första dagen i Paris sen har vi gått runt och sett eiffeltornet och så vidare. Sen var vi i Nantes 2 dagar då en av dagarna vi träffade ett par skolelever vi har brevväxlat med i 8an, var helt ok, inte lika illa som jag trodde från början.
Idag har det varit skola, såklart. Hade en lektion sen 3 timmars orientering. Värsta som finns, och vi lämnar hur det gick på den också.. Hoppa i duschen när jag kom hem, köpte en jacka sen var jag med Diana och Hanna. Det var kvällsöppet ikväll, så vi var där ett tag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0