We can speak louder than ignorance

Den här veckan har jag haft träning måndag, tisdag. Sen på onsdagen var det en träningsmatch mot a-pojkarna, gick väl helt okej. Har haft långa dagar nästan varje dag i skolan så känner man stressen för prov och sånt. Sen om 6 dagar åker jag till Frankrike med min franska grupp, är nog lite smått stressad över det också.. 
 
Vet inte vad jag ska berätta så bjuder på bilder allt från i början av sommaren och nyligen.
 
 
Från skolan skulle jag tro // Fjällvandringen // Passade boll hos Klara // Fulaste hjärtat. 
 
 
Dom låna telefonen lite, hahaha // Min klass när vi har hål // Promenad med Hanna & Diana // Gick från coop med Felicia. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0