Senaste dagarna

I tisdags var det friluftsdag, enligt mig typ den värsta skoldagen på året. Vi åker upp till dundret så får man sitta där på dundret sen åka någon sväng i pulkbacken. Hade nog uppskattat dagen mera om jag åkte slalom eller liknande, men orkar inte lära mig, hehe. Fast nog har dagen ändå något lite kul i sig, man slipper lektioner i alla fall!

Onsdag och torsdag var det vanliga lektioner, åkte till frisören och slinga och klippa. Första gången jag gjorde slingor i mitt hår så är lite annorlanda men är ganska så nöjd! Var med Matilda efter skolan båda dagarna sen hände väl inget mer speciellt. Same old, same old.

Sen nu den här fredagen har jag efter en sjukt lugn skoldag varit med Matilda B, vi var hos henne då vi (läs; hon) lagade ost- och skinkpaj som var riktigt god, prata och hade roligt.

På torsdag får jag lov, så skönt! På skolan är det en slags laponia kväll på torsdagen så blir lediga på fredagen. Är så skolless man kan bli, men får ändå inte en helt lugn vecka då vi har ett matte prov någon gång i veckan. Fast det är nog inget och stressa över, får åtminstonde E och då blir jag nöjd. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0