Grundalbalen

Kom hem för ungefär 1 timme sen från grundalbalen som jag hade idag. Idag har varit den stressigaste dagen jag varit med om men sen när själva balen var blev det den bästa på länge! Balen börja 19.00 sen åkte de flesta därifrån 01.00. Det var så kul! Vet inte varför jag har varit så nervös för det här, var inte så farligt att gå röda mattan eller något sånt. Allt har i princip varit bra med denna dagen.
 
Imorgon är det skolavslutning klockan 08.00 och då kommer jag splittras från min underbara klass. Kommer sakna alla så mycket men, vi har stått ut med varandra nog länge så någon gång måste vi gå olika vägar.Ska sova nu för ska upp om 3 timmar. Somnar med ett leende på läpparna i alla fall.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0