the truth behind every face, that look around to all the people you see. How many of them are happy, and free?

 
Pannkaks-frukost på helgen || Gosis
Hälsade på Matilda i fina hålan
Firade Ebba igår
Chillat med mes amis
Fula men ganska fina ändå || fancy middag med Alice
 
1 månad av skolan har gått, och kan säga att det känns bättre än förväntat. Fått hyfsat mycket skoljobb på så lite tid, men om man bortser från det är jag nöjd men allt i skolan hittills.
 
Igår började dagen med att jag var Matilda. Var hos henne i några timmar sen vid fem åkte jag hem, fixa mig, sen mot Ebba och fira henne. Var en väldigt rolig kväll och hoppas Ebba blev nöjd över allting!
Sen närmare lördagnatt avslutade jag dagen med en sleepover hos Matilda. Vi vaknade idag vid elva, och jag åkte hem vid ett, sa adjö, då skulle hon bila tillbaka till hennes nya håla, Arjeplog. 
 
Sitter nu här med en rinnande näsa, huvudvärk och en hes röst. Känns inte så passande att bli sjuk nu när man just börjat skola, ska försöka att göra mig ordentligt friskt snabbt så jag kan prestera mer i skolarbeten och prov.
 
Ska göra klart en franska inlämning nu, så med det säger jag hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0