Om idag

Bilder från Instagram bara för att jag inte har något annat nu..
 
Hej på er! :D
Idag har jag varit med Ebba, Hanna och Amanda. Vi åkte in till "stan" och åt middag på Thai resturangen, sen åkte vi hem till var och en, förutom Ebba som följde med mig hem. Vi kollade Svenska Hollywood. Hahahaha, fyfan va bra Maria är! :D Sen åkte Ebba hem för ett tag sen. 
 
Men ska bara berätta om att på torsdag vid 2-tiden ska jag till Ebba's stuga, kommer vara där till på söndag. Men har gjort tidinställda inlägg för kommer inte orka blogga. Men då kommer jag ha många bilder.
 
Har lite tråkiga inlägg nu men har som ingen isperation just nu, men det kommer. Men ska försöka med det :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0