Månen


Nikon D3100 + Sigma 70-300mm F/4
 
Fotade månen för en timma sen kanske, ljuset var konstigt och det var inte det skarpaste men annars var det okej, haha :) 
 
Men tidigare ikväll var jag på friidrotts möte, pratade om utlandsresan. Sen så har jag gått skolan till 4, hade elvens val, och jag hade matte... Ville inte ha det men, men. Gjorde iallafall 5 sidor så det är väl bra ;) 
Sen idag har jag inte gjort något mer, firade min mamma
 
Det här inlägget känns lite rörigt så slutar här, hejdå! :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Wilma Olofsson

Du är grymt duktig på att fota!! Saknar dig<3

Svar: Tack!! Saknar dig också<3
Belinda Persson

2012-10-03 @ 23:17:33
URL: http://mathildawilmas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0