Suger på att blogga

Tog en gammal klocka av mamma och pappa, tyckte den var lite fin :D
 
Jag är ju skit dålig med det här att blogga, ska försöka men kommer nog högst vara 1 inlägg om dagen.Men det är inte så enkelt när man har skola sen när man kommer hem är man så trött. 
 
Men idag var högstadiet och kolla på en teater på Nordan, fast skulle inte direkt säga att det var en teater.. Sen åkte vi tillbaxs till skolan och hade vanliga lektioner, trodde jag skulle somna på svenskan. Haha. Måste gå och lägga mig tidigare. Sen kom jag hem och åt och kolla på datorn. 
 
Har städat mitt rum nu för en halvtimma sen kanske, dammsög, städa undan och dammtorka. Så nu känns det lite rent, hehe :) Ska sova nu hejdå! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0