Japp

Nikon D3100 + Nikon 50mm f/1.8 & sån där pappers pryl.
 
Fotade hjärtbokeh bilder nyss så jag kunde ha någon bild, blev ändå hyffsat bra men brusiga :$ 
 
Började med sy slöjd idag, började klippa i mina pyjamas ( stav :ss ) sen nästa gång ska jag börja sy, tror nog dom blir klart snabbt! Sen efter skolan gick jag hem, bytte till mjukiskläder och pluggade till NO-provet, duktig. Haha men gjorde flera frågor sen ska jag plugga mera imorgon. Skulle ju egentligen ha provet på torsdag men vi fick flytta upp det till fredag! :D Okej en extra dag men det är ju något.
 
Nu är det bara och vänta på att Svenska Hollywood fruar ska börja, roligt liv jag har, japp.
 
Måste bara skriva innan jag går, att jag är riktigt kreativ med mina rubriker!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0