Tråkiiiiig

Jag känner mig... glad! :D
Jag är bra på... att vara klantig
Jag har ett smeknamn som är... bp, hahahaha, ja, jag skulle nog säga att det är de
Jag äter... inget
Jag gillar... kuddar, haha
Jag bloggar för... att jag vill
Jag älskar... min familj och vänner
Jag vill ha... vatten
Jag är beroende av... toy
Jag har på mig... min sov t-shirt
Jag dricker helst... vatten
Jag är rädd för... mycket
Jag är pinsamt dålig på... att blogga.....
Jag ska... hämta vatten snart
Hej! såg någon lista och tänkte då blir det lite mer i inlägget! Hehe.
Men jag har nästan nyss kommit ut ur duschen, skönt. Idag började jag skolan 11, hade idrott och orientering, och det gick ju bra *host* Sen hade jag matte och sluta. 
 
Efter skolan åkte jag och Anastasia till coop och köpte slut på hennes baklotter och sen åkte hem till mig. 
 
Sen har nästan inget mer hänt idag, haha. Skriver imorgon! :DD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0