-

10 saker du vill göra innan du dör: Roadtrip i U.S.A, åka till London, kasta en paj i ansiktet på någon, simma med delfiner, rida en elefant, träffa Justin Vernon, tatuera mig, åka till Paris, gå på Disneyland, kurragömma på ikea. Sista <3 Hahah

 

9 kändisar du tycker är snygga: Matthew Lewis, Chase Crawford, Channing Tatum, Ryan Gosling, Chad Michael Murray, James Lafferty, Jesse Williams, Penn Badgley, David Beckham

 

saker du aldrig skulle kunna göra: Klippa pottfrilla, hålla en spindel, äta sniglar, lyssna på Justin Bieber frivilligt, slänga alla mina kläder, gå till skolan i bara pyjamas (hahahah), flytta till Ryssland, raka av mina ögonbryn

 

7 saker om dig själv: Lättroad, klantig, blyg, suger på att laga mat, kort men ändå lång heh, envis, glad

 

6 saker du ofta grubblar på: Nian, framtiden, döden, varför folk knövlar kuddar, vänner, mitt hår

 

5 sätt att vinna ditt hjärta på: Kom med en Marabou frukt & mandel och en Ramlösa mango, samtidigt du du citerar en bit från en Bon Iver låt och jag är din.

4 saker du köpt den senaste månaden: Inget faktiskt

 

3 sätt att få dig le/skratta: Jag skrattar ju åt allt meeen, dåliga skämt, när någon är klantig och när man förstår sig på matte!

 

2 gamla favoritlåtar: Mardy bum - Arctic Monkeys & Pocket full of sunshine - Natasha Bedingfiel

 

1 sak du vill ha: Vinter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0