Torsdag

Var med Hanna, Anastasia och Astrid igår. Vi var hos Hanna en snabbis sen cyklade vi till Gällivare och va med Rikard. Åkte därifrån kanske vid 8, då jag och Hanna gick på coop sen till henne och kollade gone. Skit bra. När jag kom hem satt jag framför datorn ett tag sen börja jag kolla en till film. Bitchkram, den var också jätte bra. Mycket bättre än jag trodde i alla fall. Började kolla serier hela natten så de blev ingen sömn. Är ganska pigg ändå, så klarar nog mig igenom dagen.
Vet inte riktigt vad jag skriver, kändes lite rörigt det här. Hejdå.
 
Har färgat håret för några dagar sen, kom jag på nu. Så har inte 5km blond utväxt nå mer. Weho, eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0