Cut out all the ropes and let me fall

// Pluggat.. // En sleepover.
// Hanna 15 år // Bästa serien.
// Efter en promenad med Hanna // Social med min broder, hahah.
// Firade Hanna igår, lite i efterskott // Promenad med fulisen.
// Lyckat med att fixa fulaste smulpajen på h&k lektionen // På väg och träna.
 
Då var det ett tag sen igen. Händer inte så mycket i mitt liv. Skiftar mellan att vara i skolan, sen vänner och på vissa kvällar träning. Ganska skönt och ha det så men önska bara att man slapp prov och sånt, särskilt no. Ett mirakel om jag får i alla fall ett D på provet.
Idag hade jag planerat med att städa ordentligt i mitt rum sedan läxa, fast som vanligt hände inget av det. Duschade istället sent på eftermiddagen och sen stressa upp till Malmberget och kolla när herrarna hade match. Var med Diana och Hanna efter det och varit hemma i någon timma nu. 
Imorgon är det lugnt på morgonen för har ganska lång sovmorgen sen nästan direkt efter skolan är det träning. Skriver nog igen om några dagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0