F12

Så trött så man kan ignorera detta.

 

 

OM DIG/ ALLMÄNT -

Fullständigt namn: Ellen Belinda Persson

Hur lång är du? Något vid 1.70

Hur mycket väger du? Pass

Har du några piercingar/tatueringar? Nepps

Vad vill du bli när du blir äldre? Något vid psykologi

Har du syskon? Deux

Var bor du? Malmberget

Är du nöjd med dig själv? Skulle nog inte uttrycka med de orden.

Din favoritmaträtt? Tandori kyckling är maten från gudarna

Vilken maträtt kan du verkligen inte äta? Finns mycket

Din naturliga hårfärg? Blont

- SENASTE -

Som smsa dig? Broder

Som du smsa? Broder

Som du kramade? Jadu, kommer inte på, tror Hanna krama mig senast

Som du kysste? Nå rysshunden skulle jag tippa på

- KÄRLEK & SEX -

Har du pojkvän? Nejnej

Är du romantisk? Kan nog vara

Vad är det finaste en kille kan säga till sin flickvän? Att de har med min favorit mat, cute.

- SANNINGAR OM MIG-

Har du snattat någon gång? sudd och pennor dagligen, kriminell som fan

Har du druckit alkohol? Vem behöver sånt?

Röker du? Nepps

Snusar du? Nono

Har du slagit/kastat något mot en glasruta så att den krossats? Tror inte det, hallelujah

Har du druckit en alkoholdryck utan att veta vad det är för något? Nope

Ljuger du ofta för dina vänner? Nono 

Har du tagit en väns pojkvän? Men nej

Umgås du i kretsar där folket brukar ”röka på”? Inte tror jag det, haha.

Har du hotat någon? Haha, i så fall inte seriöst

Har du mobbat någon? mobbar bara mina vänner

- JA/ NEJ FRÅGOR -

Är du helsvensk? Njoo, tror det

Är du glad just nu? Alltid.

Har du en hund? Trois

Har du en katt? Inte det

Har du varit utomlands nångång? Oui

Har du svarat ärligt på alla frågor? Oui oui

Är du blyg? Mot folk jag inte känner

Ska du ta körkort? Yes.

Ska du tatuera dig/pierca dig? Skulle tro det

Vill du har barn? När livet är över så att säga

Har du en egen dator? Jepp


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken linje har du valt :)?

Svar: Samhälls :)
Belinda Persson

2014-02-25 @ 11:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0